* THE BOX *

Etikett: golvet
Läst 1002 ggr
Erik
0

Ny Artikel

Ingress...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Erik
0

Hello there…

Erik
0

… and again!

Erik
0

Third time is the charm!

Erik
0

Erik that's funny. Let's see if there is something else we can do.

Farwuq
0

Farwuq var här.
😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Erik
0

Thebox är alltid lika givande, tycker du inte? =)

Farwuq
0

Jo men "Boxen" är lite för sluten, för mitt tycke och min smak.
Varför skapades den?
🤔
Den är ju lika hemlig som bitcon-sajten m.fl.

Erik
0

"Boxen" är egentligen bara en "slask-sajt" som vi använder för felsökning och testning i de fall det kan behöva göras "på riktigt".

Bitcoin-sajten visste jag inte att vi hade. Bra idé dock. Jag är själv oerhört intresserad av bitcoin. Ser inte ut som om någon vågat ta på sig att styra upp och göra någonting av den på riktigt,  dock.

Farwuq
0

Jag har varit där inne och läst. Jag tror att jag frågade Niklas eller Staffan om Bircoin-sajten, han sade att de inte hade någon lämplig värd.
Själv är jag ganska intresserad av bitcon och hur det funkar. Men min hälsa är skral då jag har MS med allt det medför. Jag skulle även vara intresserad av ta över "Neurologiska sjukdomar", men jag orkar inte ens driva Astrologi-sajten. Så…  det blir nog inte så mycket mer än vad jag redan har.

Btw. hur många sajter finns nu på iFokus? På min privata och lätt sekretessbelagda lista har jag just nu 491 sajter uppräknade.

Erik
0

Efter den bredaste definitionen finns det 697 st. Men det säger nog inte så mycket, egentligen. :)

-- erik

Farwuq
0

Det var väldigt många, jag får se om jag orkar att leta vidare. Råkan är tydligen en annan som samlar på sajter.
😉
En del av dem är tydligt sådana som ni använder internt, i driften av iFokus.
Det är sajtmallar etc. Någon/några av dem är fulla av "latinsk nonsenstext".
Jag är själv datortekniker sedan ca 30 år,  så  jag förstår och avstår från att ge kommentarer där inne och förstöra ert arbete.

Vissa sajter som t.ex. "zzzz", tycks självdött. Vad var avsikten med den?
Jag har uppfattat den som en sajt om web browsers och sådant.

Sajten "dykning" är lite udda. Råkan lade in en bild på en haj som h*n fotograferat under vattnet vid en dykning i Thailand. Jag kommenterade bilden och berömde den.
Dagen efter var bilden borta och jag och Råkan fick skrivförbud trots att vi inte brutit en enda regel.  Vi hade snaras varit mycket sakliga och tillfört något värdefullt.

Har du en aning om varför, är sajten "privat"?

Erik
0

Nej, jag har inte den blekaste. :) Den enda jag är "skyldig" till personligen är thebox, som jag använder för diverse tester.

Råkan
0

Jo råkan flaxar runt o läser vad som händer lite här o var oj det var många sajter och mer har det blivit nu med dom fria. 🤦‍♂️
Försöker komma på dom 3 sista medaljerna som vi inte vet om men gapskrattet är ju tillbaka så dom sista kan ju börja fungera med. 😉

Letar i alla skrymslen o vrår här på iFokus. -< -< -< -< -< -< -<-<

Farwuq
1

Draken vet intet om de tre.
😭

Och ingen ger ledtrådar heller.

😕

Farwuq
0

Erik, kan du avslöja lite om de sista medaljerna?

Responsen, Supportern och Snabelat

Snälla…
😢